Archiwum 30 sierpnia 2008


sie 30 2008 FAA ujawnia
Komentarze: 0

WASZYNGTON - Gdy na komputerze glitch Federalna Administracja Lotnictwa centrum spowodowały znaczące opóźnienia linia lotnicza w tym tygodniu, służył jako przypomnienie, że lot amerykańskiego systemu czeka na remont modernizacji. Ale pojawia się również w FAA zarządzania jej istniejących technologii udaje się do norm w innych ważnych sektorów.
grykomp

Za pomocą komputerowych praktyk, które mogłyby zostać uznane za słabe karty kredytowej lub sieci operatorów elektrowni, na przykład, FAA było narażone na problem spowodował, kiedy nowe oprogramowanie zostało załadowane na środku Atlanta, że rozprowadza planów lotu.

Ponieważ FAA opiera się na zaledwie dwa systemy, jeden w Atlancie i jeden w Salt Lake City, aby obsłużyć, że chore na cały naród, wszystkie usterki oprogramowania, ale zatonął systemu wtorek. W Salt Lake centrum pozostał i służył jako kopię zapasową, ale stał się przeciążony informacjami pochodzącymi z linii lotniczych. Ponad 600 loty były opóźnione z Atlanta aż do Bostonie i Chicago.

Awaria w tym samym centrum Atlanta spowodował poważne opóźnienia w całym wschodnim wybrzeżu w czerwcu 2007.

Takie podziały często można zapobiec wystarczające zwolnieniem, lub wystarczająco różnych komputerach i kanały komunikacji do obsługi tej samej pracy w nagłych przypadkach.

Redundancja jest tak istotne dla elektrowni i Wodociągi, że może zostać ukarany grzywną setki tysięcy dolarów dziennie, jeżeli są one znaleźć niedostatecznie przygotowane - i 1 milion dolarów dziennie, jeżeli są one uznane za zaniedbanie willfully.

"W przemysłu i pracy, jeśli masz coś krytycznego, ogólnie budować więcej zwolnień," powiedział Jason Larsen, bezpieczeństwa naukowca z doradztwa IOActive Inc którzy wcześniej spędził pięć lat w Idaho National Laboratory zbadaniu zakładów elektrycznych systemów kontroli. "Jeśli to (FAA przerwy) stało się w elektrowni, będę się do nich mówi otwarcie ich sprawdzenie i spodziewają się zostać ukarany grzywną."

FAA rzeczniczka Tammy Jones podkreślił, że tego typu problemy "nie dzieje w skali masowej lub regularnie, i zauważyć, że FAA obsługuje 50000 do 60000 walk dziennie. A latający na amerykańskie linie lotnicze nigdy nie było bezpieczniejsze.

"System działa", powiedział. "Jesteśmy pewni co ludzie wychodzą z jednego miejsca do innego."

Bazyli Barimo, wiceprezes ds. operacji i bezpieczeństwa dla Air Transport Association of America, stowarzyszenia handlowe, które reprezentuje naród największych przewoźników, mówi Podstawowym problemem jest to, że FAA wciąż opiera się na przestarzałej technologii, w tym radar oparty na systemie kontroli mających na w 1940s i'50s. Barimo jest optymistyczny, że FAA's NextGen program modernizacji - 15 dolarów mld plus upgrade do nawigacji satelitarnej opartej na technologii, która będzie miała prawie 20 lat, aby ukończyć - przyczyni się do bardziej efektywnego wykorzystania przestrzeni powietrznej narodu i bezpiecznie umożliwić więcej samolotów na niebie.

W centrum Atlanta, że widział w tym tygodniu nie, krajowych przestrzeni powietrznych Data Interchange sieci komputerowych została własność i eksploatowane przez FAA Od 1980 r., po holenderski firma, która opracowała go zlikwidowała działalność. W sieci jest ulepszony, i będzie miał znacznie więcej pamięci, przetwarza dane znacznie szybciej i jest bardziej stabilny i odporny na uszkodzenia. "

"Powinniśmy zobaczyć znaczących ulepszeń do końca września ... które powinny zapobiec typu problem mieliśmy we wtorek", powiedziała rzeczniczka FAA Laura Brown. Agencja jest również rozważa dodanie trzeciej kopii zapasowej witryny dla tego i innych systemów w Technology Center w New Jersey, ale ostateczne decyzje nie zostały dokonane, ona dodaje.

Jednakże, Doug Church, rzecznik National Air Traffic Controllers Association - unii, która została zablokowana w umowie sporu z FAA od 2006 r. - twierdzi, że agencja nie chciał skupić się na przyszłości technologii do zniweczyła jego brak należytej staranności w utrzymaniu swoich obecnych systemów.

Nie tylko Kościół cytować agencji brak "bezpieczeństwa netto zwolnień, ale także wskazał na jej" ustalić na nie "polityka czekając na coś do przerwy przed rozwiązania problemu.

Rzeczywiście, w grudniu, agencja zwolniony jego komputer utrzymania personelu z konieczności wykonywania niektórych świadectw okresowych kontroli wymaganych przez rząd podręczniki dla wyposażenia technicznego. W FAA powiedział, że będzie wyeliminowanie niepotrzebnych certyfikaty, które historycznie miało niewielki lub żaden wpływ na całkowitą wydajność systemu i bezpieczeństwa. A w 2006 r. sprawozdanie z rządem Accountability Office musiał znaleźć poparcie dla idei w niektórych przypadkach.

Ale komputerowych ekspertów twierdzi, że często doradza firmom prywatnym, że podejście do odrzucenia.

"To wspólne, widać go w zbyt detalicznej - to całe" nie może, naprawić go, jeśli nie jest on złamał "rzeczą", powiedział Marek Williams, dyrektor jednostki VeriSign Inc ocenia, że bezpieczeństwo detalistów płatności systemów. "To niedobrze, bo to bardzo reaktywne, i to zazwyczaj wiatry na kalkulacji kosztów jest więcej. Jeśli poprawka na nie, zazwyczaj kosztuje więcej."

Oczywiście, istnieje różnica między prywatnymi spółki przerwy, że opóźnienia Twoje zamówienie DVD, a jeden na administrowanie linie lotnicze agencja ruchu. A takich zdarzeń miało miejsce na FAA wiele razy.

Komunikacja między centrum kontroli ruchu lotniczego w Memphis, tenn, który kieruje płaszczyzn przechodzących przez promieniu 250 mil od miasta, i nieznany liczba samolotów zostały zakłócone w tym miesiącu, kiedy samochód uderzył narzędzia słup, severing jeden fiber-optic kabel. We wrześniu ubiegłego roku, tym samym stracił wszystkie swoje centrum komunikacji i niektórych kontrolerów ruchu lotniczego musiała korzystać ze swoich telefonów komórkowych osobowych do trasy samolotów z siedmiu państw. W FAA oskarżył, że przerwy w sprawie wystąpienia poważnej awarii AT & T Inc linii telefonicznej.

W maju, FAA, że system kwestii wstępnej ogłoszeń pilotów o pasie startowym, wyposażenia i bezpieczeństwa zeszła na temat dni, kiedy awarii serwera kopii zapasowych i eksploatowane zbyt wolno, aby były skuteczne. W bazie danych nie było w stanie wydać aktualizacje lub nowe ogłoszenia, pilotów, ale w dalszym ciągu otrzymywać odpowiednie informacje od lokalnych kontrolerów ruchu lotniczego i przez zastępcę.

Po tygodniu przerwy, Paul Proctor, analityk Gartner Inc skoncentrowane na bezpieczeństwo i zgodność regulacyjnych dla dużych korporacji, powiedział, okazało się, że FAA nie wdrożyć plan lotu komputerów z niemal tyle zwolnień w dużych przedsiębiorstw mają na ogół w systemach decydujące znaczenie dla ich działalności.

"Musimy zrobić dobrą analizę na temat tego, czy jest to do zaakceptowania ryzyka," powiedział Proctor. "Jedną z rzeczy, rząd jest zakładów na to, że jeśli istnieje ... awarii, nie jest to kwestia bezpieczeństwa."

Sid McGuirk, profesor i koordynator tego programu zarządzania ruchem lotniczym w Embry-Riddle Aeronautical University w Daytona Beach, Fla, uważa, że biorąc pod uwagę realia budżetu stoi FAA, agencja utrzymuje właściwą równowagę. To utrzymuje system działa sprawnie, bez narażania bezpieczeństwa, powiedział McGuirk, byłego kontrolera ruchu lotniczego i FAA menedżera do 35 lat.

"Od czasu do czasu, mamy zamiar mieć glitch, ale jest to tradeoff", powiedział. "Czy mi się podoba, aby zobaczyć więcej nowoczesnych urządzeń w systemie? Jasne. Lecz wiekszosc ludzi nie chce widzieć swoich podatków trzykrotnie, aby zapłacić za nową technologię co dwa lata."

piotrek1337 : :